Prihlásenie

Ilustratívny obrázok
Kontakt k zákazke
Získať kontakt k zákazke Ak ste registrovaný dodávateľ, prihláste sa.

Poskytovanie strážnej a informátorskej služby, Banskobystrický kraj, hodnota 111.420 € s DPH

Chcem kontakt
  • Dátum zadania: 1. 12. 2009
  • Dátum expirácie: 3. 12. 2009 Expirovaná
  • Banskobystrický kraj
  • 35 000 — 175 000 €
Popis:
- predmetom zákazky je poskytovanie informátorskej a strážnej služby v budove 24 hod. denne nasledovne:
- v čase od 6,00 hod do 18,00 hod. jedným uniformovaným pracovníkom bez strelnej zbrane.
- v čase od 18,00 hod do 6,00 hod. dvomi uniformovanými pracovníkmi bez strelnej zbrane
- ďalej poskytovanie informátorskej a strážnej služby v budove SSŠ 24 hod. denne nasledovne:
- v čase od 6,00 hod do 18,00 hod. jedným uniformovaným pracovníkom bez strelnej zbrane.
- v čase od 18,00 hod do 6,00 hod. dvomi uniformovanými pracovníkmi bez strelnej zbrane.
- podrobný opis zákazky je uvedený v časti B.1 súťažných podkladov

Hodnota:
- 111.420 € s DPH

Miesto:
- okres Banská Bystrica

Termín:
- 03.12.2009
Kritériá výberu:
- najnižšia cena
- osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
- ekonomické a finančné postavenie
- technická alebo odborná spôsobilosť

Zákazky z Vášho odboru už čakajú!

Nechajte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme späť pre prístup nielen k tejto, ale aj mnohým ďalším zákazkám!

Odoslať
Čo je to ÚradnáNástenka.sk?

Zameriavame sa na podlimitné verejné zákazky malého rozsahu, ktoré pre Vás vyhľadávame. Každý mesiac registrovaným firmám sprostredkujeme kontakty k viac než 1 525 zákazkám za milióny Eur.

Tato stránka v rámci poskytovania služieb využíva cookies. Nastavenie používania a dostupnosti cookies si môžete upraviť v nastaveniach prehliadača.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodné podmienky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. rada poskytuje pomoc potrebným ♥️.
Všetky práva vyhradené.

Chránime Vaše osobné údaje v súlade s nariadením Európskej Únie GDPR.