Ilustratívny obrázok
Kontakt k zákazke
Získať kontakt k zákazke Ak ste registrovaný dodávateľ, prihláste sa.

Inštalácia automatizovaných zariadení na ochranu osôb a majetku, Žilinský kraj, hodnota 114.200 € bez DPH

Chcem kontakt
  • Dátum zadania: 7. 6. 2011
  • Dátum expirácie: 27. 6. 2011 Expirovaná
  • Žilinský kraj
  • 35 000 — 175 000 €
Popis:
- vypracovanie projektu a inštalácia automatizovaných zariadení na ochranu osôb a majetku na úseku ochrany pred požiarmi v ubytovacích objektoch, v zmysle vyhlášky MV SR č. 726/2002 Z. z. ktorou sa ustanovujú vlastnosti elektrickej požiarnej signalizácie, podmienky jej prevádzkovania a zabezpečovania jej pravidelnej kontroly a vyhlášky č. 94/2004 Z. z. ktorou sa ustanovujú technické požiadavky na protipožiarnu bezpečnosť pri výstavbe a pri užívaní stavieb
- podrobné vymedzenie predmetu zákazky je v súťažných podkladoch

Hodnota:
- 114.200 € bez DPH

Miesto:
- okres Liptovský Mikuláš

Termín:
- 27. 6. 2011
Dátum vyhotovenia:
Do 4 mesiacov
Kritériá výberu:
- najnižšia cena
- technická alebo odborná spôsobilosť
- osobné postavenie

Podobné zákazky

Ilustratívny obrázok
Ilustratívny obrázok

Dodanie potravín

Ilustratívny obrázok

Dodanie potravín

Ilustratívny obrázok

Dodanie potravín

Ilustratívny obrázok

Dodanie potravín

Ilustratívny obrázok

Dodanie potravín

Ilustratívny obrázok

Dodanie potravín

Ilustratívny obrázok

Dodanie potravín

Ilustratívny obrázok

Dodanie potravín

Čo je to ÚradnáNástenka.sk?

Zameriavame sa na podlimitné verejné zákazky malého rozsahu, ktoré pre Vás vyhľadávame. Každý mesiac registrovaným firmám sprostredkujeme kontakty k viac než 1 268 zákazkám za milióny Eur.

Tato stránka v rámci poskytovania služieb využíva cookies. Nastavenie používania a dostupnosti cookies si môžete upraviť v nastaveniach prehliadača.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodné podmienky

© 2025 B2M.CZ s.r.o. rada poskytuje pomoc potrebným ♥️.
Všetky práva vyhradené.

Chránime Vaše osobné údaje v súlade s nariadením Európskej Únie GDPR.