Prihlásenie

Ilustratívny obrázok
Kontakt k zákazke
Získať kontakt k zákazke Ak ste registrovaný dodávateľ, prihláste sa.

Nákup informačnej techniky a softvéru na správu a ochranu koncových staníc

Chcem kontakt
  • Dátum zadania: 18. 9. 2019
  • Dátum expirácie: 15. 10. 2019 Expirovaná
  • Bratislavský kraj
  • viac než 350 000 €
Podrobný popis:
-predmetom verejnej zákazky je nákup informačnej techniky a softvéru na správu a ochranu koncových staníc
- predmetom zákazky je zabezpečenie potrieb verejného obstarávateľa v oblasti informačno-komunikačnej techniky, t.j. nákup novovyrobených, doteraz nepoužívaných osobných počítačov, prenosných počítačov, dokovacích staníc k notebooku, LCD monitorov, farebných a čiernobielych tlačiarní, multifunkčných zariadení, USB klávesníc, tabletov, projektorov, softvérov na vyhodnocovanie škodlivosti neznámych súborov a softvérov na ochranu koncových staníc, poskytnutie inštalácie, záručného a pozáručného servisu výpočtovej techniky a poskytovania súvisiacich služieb
- podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť D. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY súťažných podkladov

Lokalita:
- okres Bratislava

Termín pre podanie ponúk:
- 15.10.2019 do 10:00 hod.

Hodnota:
- 986.034,52 € bez DPH
Dátum vyhotovenia:
36 mesiacov
Kritériá výberu:
- najnižšia cena

Zákazky z Vášho odboru už čakajú!

Nechajte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme späť pre prístup nielen k tejto, ale aj mnohým ďalším zákazkám!

Odoslať
Čo je to ÚradnáNástenka.sk?

Zameriavame sa na podlimitné verejné zákazky malého rozsahu, ktoré pre Vás vyhľadávame. Každý mesiac registrovaným firmám sprostredkujeme kontakty k viac než 1 406 zákazkám za milióny Eur.

Tato stránka v rámci poskytovania služieb využíva cookies. Nastavenie používania a dostupnosti cookies si môžete upraviť v nastaveniach prehliadača.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodné podmienky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. rada poskytuje pomoc potrebným ♥️.
Všetky práva vyhradené.

Chránime Vaše osobné údaje v súlade s nariadením Európskej Únie GDPR.