Popis:
- 1. vykonanie elektronickej aukcie, v zmysle platného zákona o verejnom obstarávaní a na základe súťažných podkladov zadaných verejným obstarávateľom=objednávateľom
- uchádzač=poskytovateľ sa zaväzuje poskytnúť služby riadne počas celej doby trvania zmluvy vo vlastnom mene ana vlastnú zodpovednosť
- 2. zabezpečenie kompletnej administrácie týkajúcej sa elektronických aukcií, ktoré administruje uchádzač=poskytovateľ na všetky verejné zákazky verejného obstarávateľa=objednávateľa, ktoré bude realizovať počas platnosti tejto zmluvy
- pod administráciou elektronickej aukcie sa rozumie:
- zadanie všetkých vstupných údajov do systému (napr. nastavenie termínov, vpísanie uchádzačov/záujemcov/účastníkov a ďalšie)
- administráciu samotnej elektronickej aukcie bez nutnosti zásahu verejného obstarávateľa = objednávateľa (výzva na účasť, komunikácia a pod.)
- vyhodnotenie elektronickej aukcie prebehne automatizovaným spôsobom - uchádzač-poskytovateľ zabezpečí pred e-aukciou odoslanie výzvy na účasť uchádzačom aj verejnému obstarávateľovi=objednávatdeľovi, ako aj záverečný výstup po vykonanej e-aukcii vrátane kompletnej dokumentácie z e-aukcie počas jej priebehu
- bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch
Hodnota:
- 120.000 € bez DPH
Miesto:
- okres Banská Bystrica
Termín:
- 25. 7. 2011. Čas: 14.00 h.
Dátum vyhotovenia:
Do 48 mesiacov
Kritériá výberu:
- najnižšia cena
- ekonomické a finančné postavenie
- technická alebo odborná spôsobilosť
- osobné postavenie uchádzača