Prihlásenie

Ilustratívny obrázok
Kontakt k zákazke
Získať kontakt k zákazke Ak ste registrovaný dodávateľ, prihláste sa.

Odstraňovanie havarijných stavov a opravy porúch, Trenčiansky kraj, hodnota 10.000 € bez DPH

Chcem kontakt
  • Dátum zadania: 13. 9. 2011
  • Dátum expirácie: 21. 9. 2011 Expirovaná
  • Trenčiansky kraj
  • 7 000 — 35 000 €
Popis:
- riešenie a oprava havarijných stavov a porúch na elektroinštalácii a opravy pri poruchách na elektrozariadeniach (preukázať spôsobilosť vykonávať práce na technických zariadeniach)
- riešenie a oprava havarijných stavov a porúch na vodovodných a odpadových rozvodoch a sanitných zriaďovacích predmetov, zdravotnej techniky (preukázať spôsobilosť vykonávať práce na technických zariadeniach)
- drobné opravy havarijných stavov stavebného charakteru (opravy stien, dlažby, stropov, drobné opravy malieb, drobné opravy natieračských prác)
- drobné opravy havarijných stavov na technických tlakových zariadeniach (preukázať spôsobilosť vykonávať práce na technických zariadeniach)
verejný obstarávateľ požaduje doklad na preukázanie ceny použitého materiálu pri výkone služby predmetu zákazky

Hodnota:
- 10.000 € bez DPH

Miesto:
- okres Prievidza

Termín:
- 21.9.2011 o 14.00 hod
Kritériá výberu:
- najnižšia cena
- doklad o oprávnení podnikať

Zákazky z Vášho odboru už čakajú!

Nechajte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme späť pre prístup nielen k tejto, ale aj mnohým ďalším zákazkám!

Odoslať
Čo je to ÚradnáNástenka.sk?

Zameriavame sa na podlimitné verejné zákazky malého rozsahu, ktoré pre Vás vyhľadávame. Každý mesiac registrovaným firmám sprostredkujeme kontakty k viac než 1 574 zákazkám za milióny Eur.

Tato stránka v rámci poskytovania služieb využíva cookies. Nastavenie používania a dostupnosti cookies si môžete upraviť v nastaveniach prehliadača.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodné podmienky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. rada poskytuje pomoc potrebným ♥️.
Všetky práva vyhradené.

Chránime Vaše osobné údaje v súlade s nariadením Európskej Únie GDPR.