Prihlásenie

Ilustratívny obrázok
Kontakt k zákazke
Získať kontakt k zákazke Ak ste registrovaný dodávateľ, prihláste sa.

Rekonštrukcia polyfunkčného objektu, Banskobystrický kraj, hodnota 1.270.000 € bez DPH

Chcem kontakt
  • Dátum zadania: 5. 12. 2011
  • Dátum expirácie: 8. 12. 2011 Expirovaná
  • Banskobystrický kraj
  • viac než 350 000 €
Popis:
- predmetom zákazky je vypracovanie projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie a následná rekonštrukcia existujúcej budovy zdravotného strediska súp. č. 540 na polyfunkčný dom, ktorá zachováva existujúce priestory zdravotného strediska a pojednáva o výstavbe 19 bezbariérových bytových jednotiek s príslušenstvom v časti 1. nadzemného podlažia a v nadstavbe 2. a 3. nadzemného podlažia
- súčasťou stavby je aj zateplenie stávajúcehio a výmena okien objektu zdravotného strediska
- jednotlivé bezbariérové bytové jednotky musia obsahovať aj príslušenstvo (pivnicve, kočikáreň, ...), ako aj všetky prvky ich technického vybavenia

Hodnota:
- 1.270.000 € bez DPH

Miesto:
- okres Žarnovica

Termín:
- 8. 12. 2011. Čas: 10.00 h.
Dátum vyhotovenia:
Do 13 mesiacov
Kritériá výberu:
- cena - 51%
- estetické a funkčné charakteristiky - 49%
- technická alebo odborná spôsobilosť
- ekonomické a finančné postavenie
- osobné postavenie uchádzača

Zákazky z Vášho odboru už čakajú!

Nechajte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme späť pre prístup nielen k tejto, ale aj mnohým ďalším zákazkám!

Odoslať
Čo je to ÚradnáNástenka.sk?

Zameriavame sa na podlimitné verejné zákazky malého rozsahu, ktoré pre Vás vyhľadávame. Každý mesiac registrovaným firmám sprostredkujeme kontakty k viac než 1 512 zákazkám za milióny Eur.

Tato stránka v rámci poskytovania služieb využíva cookies. Nastavenie používania a dostupnosti cookies si môžete upraviť v nastaveniach prehliadača.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodné podmienky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. rada poskytuje pomoc potrebným ♥️.
Všetky práva vyhradené.

Chránime Vaše osobné údaje v súlade s nariadením Európskej Únie GDPR.