Prihlásenie

Ilustratívny obrázok
Kontakt k zákazke
Získať kontakt k zákazke Ak ste registrovaný dodávateľ, prihláste sa.

Zabezpečenie kancelárskych potrieb

Chcem kontakt
  • Dátum zadania: 28. 11. 2024
  • Dátum expirácie: 4. 12. 2024 o 3 dni neskôr
  • Trenčiansky kraj
  • 700 — 1 500 €
Podrobný popis:
-predmetom verejnej zákazky je zabezpečenie kancelárskych potrieb
- obálky B6 doporučene DVR samoprepis s opakovaným doručením nedoposielať, samolepiace
- spinky do zošívačky JUNIOR, 24/6, 1.000 ks
- papier Color Copy A4, 160g, 250 hárkov, atď.
- bližšie informácie v prílohe

Lokalita:
- okres Nové Mesto nad Váhom

Termín pre podanie ponúk:
- 04.12.2024 do 11:26 hod.

Hodnota:
- 900 €
Dátum vyhotovenia:
06.12.2024 11:28
Kritériá výberu:
- najnižšia cena

Zákazky z Vášho odboru už čakajú!

Nechajte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme späť pre prístup nielen k tejto, ale aj mnohým ďalším zákazkám!

Odoslať
Čo je to ÚradnáNástenka.sk?

Zameriavame sa na podlimitné verejné zákazky malého rozsahu, ktoré pre Vás vyhľadávame. Každý mesiac registrovaným firmám sprostredkujeme kontakty k viac než 1 390 zákazkám za milióny Eur.

Tato stránka v rámci poskytovania služieb využíva cookies. Nastavenie používania a dostupnosti cookies si môžete upraviť v nastaveniach prehliadača.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodné podmienky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. rada poskytuje pomoc potrebným ♥️.
Všetky práva vyhradené.

Chránime Vaše osobné údaje v súlade s nariadením Európskej Únie GDPR.