Prihlásenie

Ilustratívny obrázok
Kontakt k zákazke
Získať kontakt k zákazke Ak ste registrovaný dodávateľ, prihláste sa.

Školenia v oblasti informačno-komunikačných technológií, Žilinský kraj, hodnota 29.138 € bez DPH

Chcem kontakt
  • Dátum zadania: 4. 4. 2013
  • Dátum expirácie: 12. 4. 2013 Expirovaná
  • Žilinský kraj
  • 7 000 — 35 000 €
Popis:
- školenie moderné didaktické pomôcky, audiovizuálna technika (328 osobohodín) - požadovaný výstup školenia: certifikát pre účastníkov školenia; Školenie ECDL (800 osobohodín) - požadovaný výstup školenia: certifikát pre úspšených absolventov školenia; Školenie Interkatívna tabuľa (480 osobohodín) - požadovaný výstup školenia: certifikát pre úspešných účastníkov školenia s pridelením kreditov (15 kreditov)

Miesto:
- okres Čadca

Termín:
- 12.4.2013 do 12:00 hod.

Hodnota:
- 29.138 € bez DPH
Dátum vyhotovenia:
do 6 mesiacov
Kritériá výberu:
- najnižšia cena
- osobné postavenie
- technická alebo odborná spôsobilosť
- ekonomické a finančné postavenie

Podobné zákazky

Ilustratívny obrázok

Kurzy obrábania (sústruženia) kovov

  • Pridané: 14. 7. 2023
  • Slovensko
  • Služby
  • 7 000 — 35 000 €
Ilustratívny obrázok

Zabezpečenie vzdelávania zamestnancov

  • Pridané: 30. 5. 2023
  • Slovensko
  • Poradenstvo
  • 175 — 350 000 €

Zákazky z Vášho odboru už čakajú!

Nechajte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme späť pre prístup nielen k tejto, ale aj mnohým ďalším zákazkám!

Odoslať
Čo je to ÚradnáNástenka.sk?

Zameriavame sa na podlimitné verejné zákazky malého rozsahu, ktoré pre Vás vyhľadávame. Každý mesiac registrovaným firmám sprostredkujeme kontakty k viac než 1 522 zákazkám za milióny Eur.

Tato stránka v rámci poskytovania služieb využíva cookies. Nastavenie používania a dostupnosti cookies si môžete upraviť v nastaveniach prehliadača.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodné podmienky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. rada poskytuje pomoc potrebným ♥️.
Všetky práva vyhradené.

Chránime Vaše osobné údaje v súlade s nariadením Európskej Únie GDPR.