Prihlásenie

Ilustratívny obrázok
Kontakt k zákazke
Získať kontakt k zákazke Ak ste registrovaný dodávateľ, prihláste sa.

Zabezpečenie stravovacích poukážok, Banskobystrický kraj, hodnota 39.300 € bez DPH

Chcem kontakt
  • Dátum zadania: 11. 4. 2013
  • Dátum expirácie: 17. 4. 2013 Expirovaná
  • Banskobystrický kraj
  • 35 000 — 175 000 €
Popis:
- predmetom zákazky je zabezpečenie stravovania pre zamestnancov verejného obstarávateľa v zmluvných stravovacích zariadeniach, ktoré sú oprávnené na poskytovanie stravovacích služieb, prostredníctvom stravných poukážok s ochrannými prvkami. Stravné poukážky budú slúžiť najmä na odber teplého jedla . Výška nominálnej hodnoty stravnej poukážky je stanovená v hodnote 3 €. Celkový predpokladaný počet stravných poukážok počas trvania zmluvy je cca 13.100 ks. Súčasťou predmetnej služby bude aj doručenie stravných poukážok do sídla verejného obstarávateľa. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch

Miesto:
- okres Banská Bystrica

Termín:
- 17.4.2013 do 12:00 hod.

Hodnota:
- 39.300 € bez DPH
Dátum vyhotovenia:
do 12 mesiacov
Kritériá výberu:
- najnižšia cena
- technická alebo odborná spôsobilosť
- ekonomické a finančné postavenie
- osobné postavenie

Podobné zákazky

Ilustratívny obrázok

Stravné poukážky

Zákazky z Vášho odboru už čakajú!

Nechajte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme späť pre prístup nielen k tejto, ale aj mnohým ďalším zákazkám!

Odoslať
Čo je to ÚradnáNástenka.sk?

Zameriavame sa na podlimitné verejné zákazky malého rozsahu, ktoré pre Vás vyhľadávame. Každý mesiac registrovaným firmám sprostredkujeme kontakty k viac než 1 491 zákazkám za milióny Eur.

Tato stránka v rámci poskytovania služieb využíva cookies. Nastavenie používania a dostupnosti cookies si môžete upraviť v nastaveniach prehliadača.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodné podmienky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. rada poskytuje pomoc potrebným ♥️.
Všetky práva vyhradené.

Chránime Vaše osobné údaje v súlade s nariadením Európskej Únie GDPR.