Prihlásenie

Ilustratívny obrázok
Kontakt k zákazke
Získať kontakt k zákazke Ak ste registrovaný dodávateľ, prihláste sa.

Inovácia vzdelávania využívaním modernej IKT techniky, Košický kraj, hodnota 26.019,17 € bez DPH

Chcem kontakt
  • Dátum zadania: 22. 8. 2013
  • Dátum expirácie: 10. 9. 2013 Expirovaná
  • Košický kraj
  • 7 000 — 35 000 €
Popis:
- nákup informačno-komunikačnej techniky a didaktických pomôcok, pričom súčasťou dodávky je:
- doprava na miesto realizácie zákazky
- sprevádzkovanie jednotlivých zariadení (ich montáž a inštalácia špecifikovaného softvéru) u zákazníka
- administrácia zaregistrovanie nakúpených súčastí zariadení (hlavne softvérových licencií) a vedenie technickej dokumentácia k jednotlivým zariadeniam
- záručný a pozáručný servis uvedených zariadení pozostávajúci s údržby a opráv, ako aj upgrade, pričom musia byť dodržané obchodné podmienky uvedené v časti B.3 súťažných podkladov
- ako aj zaškolenie personálu u zákazníka, ktorý bude v škole zabezpečovať prevádzku jednotlivých zariadení, resp. ich používať pri svojej práci

Hodnota:
- 26.019,17 € bez DPH

Miesto:
- okres Sobrance

Termín:
- 10.09.2013 do 09:30 hodin
Kritériá výberu:
- najnižšia cena
- ekonomické a finančné postavenie
- technická alebo odborná spôsobilosť
- osobné postavenie

Zákazky z Vášho odboru už čakajú!

Nechajte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme späť pre prístup nielen k tejto, ale aj mnohým ďalším zákazkám!

Odoslať
Čo je to ÚradnáNástenka.sk?

Zameriavame sa na podlimitné verejné zákazky malého rozsahu, ktoré pre Vás vyhľadávame. Každý mesiac registrovaným firmám sprostredkujeme kontakty k viac než 1 512 zákazkám za milióny Eur.

Tato stránka v rámci poskytovania služieb využíva cookies. Nastavenie používania a dostupnosti cookies si môžete upraviť v nastaveniach prehliadača.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodné podmienky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. rada poskytuje pomoc potrebným ♥️.
Všetky práva vyhradené.

Chránime Vaše osobné údaje v súlade s nariadením Európskej Únie GDPR.