Prihlásenie

Ilustratívny obrázok
Kontakt k zákazke
Získať kontakt k zákazke Ak ste registrovaný dodávateľ, prihláste sa.

Poskytovanie stravných poukážok, Bratislavský kraj, hodnota 186.000 € bez DPH

Chcem kontakt
  • Dátum zadania: 27. 9. 2013
  • Dátum expirácie: 17. 10. 2013 Expirovaná
  • Bratislavský kraj
  • 175 — 350 000 €
Popis:
- predmetom podlimitnej zákazky na poskytovanie služby je poskytovanie stravovania formou stravných poukážok v nominálnej hodnote 3,10 EUR bez DPH v predpokladanom množstve 60.000 ks pre zamestnancov

Miesto:
- okres Bratislava

Termín:
- 17.10.2013 13:58 hod.

Hodnota:
- 186.000 € bez DPH
Dátum vyhotovenia:
do 24 mesiacov
Kritériá výberu:
- najnižšia cena predmetu zákazky. v EUR vrátane DPH 100
- pomocné kritérium - najvyššia výška sankcie za nedodržanie zmluvného termínu dodania poukážok v % z ceny reklamovanej dodávky poukážok za každý deň omeškania 10
- pomocné kritérium- najvyššia výška sankcie za nedodržanie zmluvného termínu vybavenia reklamácie v % z ceny nedodaných poukážok za každý deň omeškania 10
- pomocné kritérium - najkratšia lehota na vybavenie reklamácie v dňoch 10
- osobné postavenie uchádzačov
- ekonomické a finančné postavenie
- technická alebo odborná spôsobilosť

Podobné zákazky

Ilustratívny obrázok

Stravné poukážky

Zákazky z Vášho odboru už čakajú!

Nechajte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme späť pre prístup nielen k tejto, ale aj mnohým ďalším zákazkám!

Odoslať
Čo je to ÚradnáNástenka.sk?

Zameriavame sa na podlimitné verejné zákazky malého rozsahu, ktoré pre Vás vyhľadávame. Každý mesiac registrovaným firmám sprostredkujeme kontakty k viac než 1 491 zákazkám za milióny Eur.

Tato stránka v rámci poskytovania služieb využíva cookies. Nastavenie používania a dostupnosti cookies si môžete upraviť v nastaveniach prehliadača.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodné podmienky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. rada poskytuje pomoc potrebným ♥️.
Všetky práva vyhradené.

Chránime Vaše osobné údaje v súlade s nariadením Európskej Únie GDPR.