Ilustratívny obrázok
Kontakt k zákazke
Získať kontakt k zákazke Ak ste registrovaný dodávateľ, prihláste sa.

Monitoring služobných vozidiel, Bratislavský kraj, 25 ks inštalácií

Chcem kontakt
  • Dátum zadania: 13. 8. 2009
  • Dátum expirácie: 21. 8. 2009 Expirovaná
  • Bratislavský kraj
  • rádovo tisíce €
Požadovaný tovar:

Popis:
- predmetom zákazky je dodávka uceleného riešenia monitoringu a vyhodnocovanie služobných motorových vozidiel, ktorá pozostáva z častí:
- analýza rozsahu implementácie
- konkretizácia vozidiel
- určenie rozsahu výbavy pre montáž do jednotlivých vozidiel
- určenie počtu, umiestnenia a vybavenosti monitorovacích staníc
- spracovanie implementačného projektu monitoringu a vyhodnocovania služobných vozidiel
- implementácia serverovej časti SW vybavenia
- implementácia klientskej časti vybavenia
- implementácia dát a nastavení
- školenia
- uvedenie do prevádzky

Rozsah:
- 25 ks inštalácií (do 25 vozidiel)

Miesto:
- okres Bratislava

Termín:
- 21. augusta 2009 v čase do 14,00 h
Dátum vyhotovenia:
Najneskôr do 30. novembra 2009
Kritériá výberu:
- najnižšia cena
- doklad o oprávnení podnikať s predmetom zákazky nie starší ako 3 mesiace ku dňu predkladania cenových ponúk (originál alebo úradne overená kópia, ktorej overenie nesmie byť staršie ako 3 mesiace) požadujeme pred podpisom zmluvy od víťazného uchádzača.
- dokumentácia v slovenskom jazyku (návod na obsluhu, technický popis, záručné podmienky
Čo je to ÚradnáNástenka.sk?

Zameriavame sa na podlimitné verejné zákazky malého rozsahu, ktoré pre Vás vyhľadávame. Každý mesiac registrovaným firmám sprostredkujeme kontakty k viac než 1 198 zákazkám za milióny Eur.

Tato stránka v rámci poskytovania služieb využíva cookies. Nastavenie používania a dostupnosti cookies si môžete upraviť v nastaveniach prehliadača.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodné podmienky

© 2025 B2M.CZ s.r.o. rada poskytuje pomoc potrebným ♥️.
Všetky práva vyhradené.

Chránime Vaše osobné údaje v súlade s nariadením Európskej Únie GDPR.