Popis:
- 1.1 nákup výpočtovej a kancelárskej techniky
- 1.2 prenájom výpočtovej techniky na 16 mesiacov (počas realizácie uvedeného projektu) v rozsahu
- 1.2.1 prenájom servera učiteľskej stanice so softvérom
- 1.2.2 prenájom 16 ks trenažérov - tenkých klientov so softvérom
- 1.2.3 súčasťou dodávky je:
- 1.2.3.1 doprava na miesto realizácie zákazky
- 1.2.3.2 montáž jednotlivých zariadení (ich sprevádzkovanie a inštalácia špecifikovaného softvéru)
- 1.2.3.3 administrácia - zaregistrovanie nakúpených súčastí zariadení (hlavne softvérových licencií) a vedenie technickej dokumentácia k jednotlivým zariadeniam
- 1.2.3.4 poistenie prenajímaných zariadení po dobu prenájmu
- 1.2.3.5 servis uvedených zariadení pozostávajúci z údržby a opráv, ako aj upgrade, pričom musia byť dodržané zmluvné podmienky
- 1.2.3.6 ako aj zaškolenie personálu, ktorý bude u dodávateľa zabezpečovať prevádzku jednotlivých zariadení, resp. ich používať pri svoje práci
- 1.3 prenájom výpočtovej techniky na ďalších min. 32 mesiacov v rozsahu:
- 1.3.1 prenájom servera učiteľskej stanice so softvérom
- 1.3.2 prenájom 16 ks trenažérov - tenkých klientov so softvérom
- podrobná špecifikácia predmetu zákazky bude v časti B.1 Súťažných podkladov
Hodnota:
- 155.000 € bez DPH
Miesto:
- okres Nové Mesto nad Váhom
Termín:
- 7. 7. 2010. Čas: 16.00 h.
Dátum vyhotovenia:
Do 48 mesiacov
Kritériá výberu:
- cena v € s DPH za nákup tovaru - 25%
- cena v € s DPH za prenájom výpočtovej techniky vrátane služieb spojených s prevádzkou interaktívnej učebne počas trvania projektu (16 mesiacov) - 30%
- cena v € s DPH za prenájom výpočtovej techniky vrátane služieb spojených s prevádzkou interaktívnej učebne počas 32 mesiacov po ukončení projektu - 45%
- technická alebo odborná spôsobilosť
- ekonomické a finančné postavenie
- osobné postavenie uchádzača