Popis:
- predmet obstarávania je rozdelený na dve samostatne hodnotiace časti:
- 1. časť - dodávka nových držiakov 30% - (tabuľka č.1), čistiace a hygienické prostriedky 70%- (tabuľka č. 2)
- 2. časť - prenájom, čistenie a výmena rohoží 2x do mesiaca 100%- (tabuľka č.3)
- na základe uvedeného je možné, že po vyhodnotení ponúk na základe stanovených kritérií sa víťazom súťaže stanú dvaja uchádzači s ktorými budú uzatvorené samostatné rámcové zmluvy podľa výsledku súťaže na druh objednávanej dodávky alebo služby
- obstarávané hygienické vybavenie, hygienické prostriedky, prenájom a čistenie rohoží patria medzi základné a najpoužívanejšie potreby obstarávané v predošlom období a vyhradzujeme si možnosť objednávať aj iné druhy hygienických potrieb, alebo služieb počas doby platnosti zmluvy už s vybratým uchádzačom
- ako súčasť cenovej ponuky požadujeme predložiť aj kompletný katalóg služieb, tovaru hygienického vybavenia, čistiacich prostriedkov či ponúkaných služieb nad rámec uvedeného obstarávania
Miesto:
- okres Trenčín
Termín:
- 16. 08. 2010 pondelok do 12,00 hod.
Kritériá výberu:
- doklad o oprávnení podnikať
- 1- časť :
- cena celkom za rok - dodávka nových držiakov celková cena v € uvedená v € bez DPH 30 %
- cena celkom za rok - čistiace a hygienické prostriedky celková cena v € uvedená v € bez DPH 70 %
- 2 - časť :
- cena celkom za rok - služby spojené s nájmom, periodickou výmenou a čistením kobercových rohoží celková cena v € uvedená v € bez DPH 100 %