Prihlásenie

Ilustratívny obrázok
Kontakt k zákazke
Získať kontakt k zákazke Ak ste registrovaný dodávateľ, prihláste sa.

Dodanie riešenia na poskytovanie služieb občanom mesta v zmysle zákona o elektronickom výkone verejnej moci II.etapa a Poskytovanie podpory a zabezpečenie prevádzky pre dodané riešenie

Chcem kontakt
  • Dátum zadania: 7. 7. 2017
  • Dátum expirácie: 7. 8. 2017 Expirovaná
  • Žilinský kraj
  • viac než 350 000 €
Podrobný popis:
- predmetom verejnej zákazky je dodanie riešenia na poskytovanie služieb občanom mesta v zmysle zákona o elektronickom výkone verejnej moci II.etapa a Poskytovanie podpory a zabezpečenie prevádzky pre dodané riešenie
- predmetom zákazky je poskytovanie služieb v rámci oblasti : analýza a dizajn IS, vývoj IS, implementácia IS, testovanie IS, nasadenie IS, dodanie a nasadenie HW a SW, následná aktualizácia (po dobu 12 mesiacov) systému na implementáciu požiadaviek zákona č. 305/2013 Z.z o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente), atď.
- bližšie informácie na vyžiadanie

Lokalita:
- okres Liptovský Mikuláš

Termín pre podanie ponúk:
- 07.08.2017 do 10:00 hod.

Hodnota:
- 398.984,66 € bez DPH
Dátum vyhotovenia:
5 mesiacov
Kritériá výberu:
- najnižšia cena

Zákazky z Vášho odboru už čakajú!

Nechajte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme späť pre prístup nielen k tejto, ale aj mnohým ďalším zákazkám!

Odoslať
Čo je to ÚradnáNástenka.sk?

Zameriavame sa na podlimitné verejné zákazky malého rozsahu, ktoré pre Vás vyhľadávame. Každý mesiac registrovaným firmám sprostredkujeme kontakty k viac než 1 512 zákazkám za milióny Eur.

Tato stránka v rámci poskytovania služieb využíva cookies. Nastavenie používania a dostupnosti cookies si môžete upraviť v nastaveniach prehliadača.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodné podmienky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. rada poskytuje pomoc potrebným ♥️.
Všetky práva vyhradené.

Chránime Vaše osobné údaje v súlade s nariadením Európskej Únie GDPR.