Prihlásenie

Ilustratívny obrázok
Kontakt k zákazke
Získať kontakt k zákazke Ak ste registrovaný dodávateľ, prihláste sa.

Dodanie kancelárskych potrieb

Chcem kontakt
  • Dátum zadania: 4. 5. 2018
  • Dátum expirácie: 9. 5. 2018 Expirovaná
  • Nitriansky kraj
  • 1 500 — 7 000 €
Podrobný popis:
- predmetom verejnej zákazky je dodanie kancelárskych potrieb
- osvedčovacia kniha podpisu, formát A4, 192 strán, tvrdá väzba, IGAZ 902, jednotlivé záznamy delené linajkami na každom samostatnej strane
- zošívacie spony RAPID STRONG do zošívačky 24/6, 1000 ks v balení
- grafitové mikrotuhy do automatických ceruziek 0,3 mm, 12 ks v balení, atď.
- bližšie informácie v prílohe

Lokalita:
- okres Nové Zámky

Termín pre podanie ponúk:
- 09.05.2018 do 09:00 hod.

Hodnota:
- 3.300,00 €
Dátum vyhotovenia:
18.05.2018 17:43
Kritériá výberu:
- najnižšia cena

Zákazky z Vášho odboru už čakajú!

Nechajte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme späť pre prístup nielen k tejto, ale aj mnohým ďalším zákazkám!

Odoslať
Čo je to ÚradnáNástenka.sk?

Zameriavame sa na podlimitné verejné zákazky malého rozsahu, ktoré pre Vás vyhľadávame. Každý mesiac registrovaným firmám sprostredkujeme kontakty k viac než 1 407 zákazkám za milióny Eur.

Tato stránka v rámci poskytovania služieb využíva cookies. Nastavenie používania a dostupnosti cookies si môžete upraviť v nastaveniach prehliadača.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodné podmienky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. rada poskytuje pomoc potrebným ♥️.
Všetky práva vyhradené.

Chránime Vaše osobné údaje v súlade s nariadením Európskej Únie GDPR.